goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Mijn luchtjes op één plek.

PhototasticCollage-2015-10-09-10-33-35 med
Een poging tot iets opruimen en daarna zo goed opgeruimd, dat je het niet meer kan vinden. Dat, dat heb ik ook wel eens. Het meeste is wel klein maar ook de grotere dingen. Mijn borstel raak ik regelmatig kwijt. Huh? Ik had hem net nog.

Je herkent jezelf vast wel in dit verhaal. Ik kwam op een idee en deel dit graag met jullie. Niet dat je dit zo gauw zal kwijt raken maar, toch zal het overal komen te staan waar het eigenlijk niet hoort te staan. Deze combinatie hierboven heb ik op een superleuk plekje staan en zal het je nu laten zien. wpid-20150921_141816.jpg Ik wilde me luchtjes op één plek neerzetten, maar het kwam er maar niet van. De inspiratie op internet bracht me op een idee. Ik kocht een dienblad en plantjes, voor wat meer groen in me kamer. Plaatste dat op mijn kast met mijn luchtjes erop en was gelijk dol op deze combinatie. Wat vinden jullie van deze combinatie? Ik ben er blij mee. Het dienblad en de plantjes komen van Action.

Volg je me al op Instagram?    Volg!

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 21 oktober 2015 door in Luchtjes en getagd als , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

Populaire berichten & pagina’s

