goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

body sprays : Therme / Essence.

IMG_2087-good

Body sprays en mist.
Body spray is een lichte verfrissing voor de zomer. Verkoeld en ruikt ook nog eens super lekker.

IMG_2092-good
Therme Zen White lotus.
Energizing Body Mist is een heerlijk verfrissende spray voor het lichaam. Een geur van Witte Lotus heeft een verzorgende werking op de huid.

Mijn ervaring :
Therme body mist met Lotus heeft een sterke maar verfrissende geur. Ik kan hem zeker wel aanraden als je van een bloemen geur houd. Ik ben daar niet helemaal fan van maar deze spray is zeker wel te doen. 1 min punt : De spray word later op de dag wel steeds minder lekker, maar dat komt misschien omdat ik meer van het zoete ben. Daarom heb ik ook een zoete body spray gevonden waar ik superblij mee ben. Lees verder. Scroll verder voor de prijs.

IMG_2087-good
Essence secret party – body spray.
Deze spray is wel een lekkere frisse zoete geur waar ik echt superblij mee ben. Ik zal heb zeker iedereen aanraden en heb weinig tot geen min punten voor deze spray. Probeer hem uit en ervaar zelf hoe handig deze body spray is.

Waar kan ik deze 2 vinden?
De Therme body mist is te vinden in drogisterijen en overal waar ze Therme verkopen.
En kost € 6,95 bij o.a Douglas.

Essence secret party body spray is te vinden in de Kruidvat. Ergens anders heb ik hem nog niet gezien. Kost : € 3,00

Ben jij al klaar voor de zomer?
Like als je deze post leuk vind.
Zie je snel!

Het artikel : Makeup opbergboxjes was een groot succes.

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 6 juli 2015 door in Lichaam en getagd als , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

Populaire berichten & pagina’s

