goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Primark : Matte Lipstick.

IMG_2048
P.s. Love… Matte Long Last Lipstick. Ik heb van het weekend lipstick gekocht, waar ik helemaal blij van word. Ik zal jullie vertellen, dat ik nooit de goede kleur kan vinden. Dan loop ik in de Kruidvat en dan zie ik een leuk kleurtje, blijkt de kleur helemaal niet mooi op mijn lippen.
Bij de Primark heb ik vaker deze lipstick gezien, Ik werk er ook. Maar nooit dacht ik er aan, om deze te kopen. Dit weekend gebeurde het dus, ik nam de lipstick mee naar huis en probeerde hem uit. Ben echt superblij dat het een mooie kleur is, die bij me staat.

De lipstick.
De P.s. Love… Matte Long Last Lipstick is echt aan te raden. Hij heeft een mooie dekking en trekt snel in je lippen. De lipstick ruikt nog eens super lekker en heet : soda pop. Ze lagen er in 2 kleuren : rood en roze. Soda pop is de roze kleur. Helaas kon ik de kleur niet goed op de foto krijgen, maar de foto hieronder is het idee.
20150309_164725gbg

De lipsticks zijn €2,00 per stuk en te vinden in de Primark. Als je eet en/of drinkt, is hij snel van je lippen. Als je voorzichtig bent, dan kan hij best lang blijven zitten.
Hoe denk je over deze lipstick of was je al bekend met deze lipstick?

-> Outfit of the day. #2
-> Last van haaruitval.
Je kan me volgen op : – Follow my blog with Bloglovinhttp://” target=”_blank”>Bloglovin – Twitter

12 reacties op “Primark : Matte Lipstick.

  1. FiekeFairy
    9 maart 2015

    Mooie kleur, misschien ga ik er ook een halen! 😦

    Liked by 1 persoon

  2. FiekeFairy
    9 maart 2015

    *:)

    Like

  3. Karen Grouve
    9 maart 2015

    Het kost ook maar €2,- dus dan mag je niet verwachten dat hij na het eten of drinken nog goed zit! Maar des ondanks, super leuke kleur!

    Like

  4. lieverlipstick
    9 maart 2015

    Mooi kleurtje, ik heb ook een roze matte kleur van die lijn, weet alleen de naam zo even niet. Persoonlijk vind ik hem niet helemaal mooi dekken, hij korrelt een beetje op mijn lippen dat is jammer, maar het is wel een prachtig kleurtje!

    Like

    • goodtodreamm
      10 maart 2015

      Dat hij korrelt heb ik geen last van. En de dekking vind ik echt wel goed voor een 2euro lipstick! Mening verschillen 🙂

      Like

  5. saarenzo
    10 maart 2015

    Ik ben niet zo’n fan van de kleur, maar als ik weer eens bij Primark ben zal ik even bij de andere kleuren kijken.

    Like

  6. Jolien Geurts
    12 maart 2015

    Wat stom dat er in Antwerpen geen Primark gevestigd is, want ik zou bij wijze van spreken heel de winkel leeg kopen. Ik heb namelijk al zo veel fijne producten en kledingstukken tegengekomen op het internet dat ik er bijna niet meer tegen kan. Met school ga ik dit jaar naar Amsterdam, dus dat wordt dan officieel ook mijn eerste bezoekje aan Primark.
    Die lipstick ziet er best leuk uit en dat hij een leuk geurtje met zich meedraagt, vind ik ook zeker een aanrader.

    Like

    • goodtodreamm
      12 maart 2015

      Dat is jammer. Misschien komt de Primark daar nog wel een keer. Ik ben benieuwd hoe je je eerste keer vind! Liefs

      Like

  7. Ik wist eigenlijk helemaal niet dat de Primark ook make-up had, maar zo te zien is het zo slecht nog niet. Toch maar snel nog een keertje een bezoekje brengen aan de Primark, haha!
    Fijne review!
    Je schrijft leuk trouwens, dus ik ben je blog gaan volgen 🙂
    Liefs ♥

    Like

  8. Jewel-Nails.nl
    24 maart 2015

    Wat een mooi en lief kleurtje!

    Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 9 maart 2015 door in Budget tip, Makeup en getagd als , , , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

Populaire berichten & pagina’s

