goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Bruisballen

IMG_2029
Je komt thuis van het werk, en ben toe aan ontspanning. Wat is lekkerder dan rustig op de bank tv kijken? Je bent toch nog onbewust bezig met je werk, of de dingen die je moet doen.

Ik kan geen betere oplossing vinden dan lekker in bad te zitten. Even helemaal niks doen, niet heel de tijd in je telefoon, niet van jezelf moeten lopen. Onbewust pak je niet de rust die je nodig heb. Kijk maar eens bewust naar jezelf, als je beloofd even niks te doen. En? Ja je bent weer met van alles bezig.

Een bad nemen.
Na een dag hard werken, is niks lekkerder dan een bad te nemen. Je lichaam is gespannen en heeft ontspanning nodig. Op de bank zitten voelt wel lekker aan, maar dan ontspan je toch niet helemaal. Neem is lekker een bad na het eten, en denk dan vooral niet aan wat je allemaal morgen moet doen. Je lichaam heeft rust nodig, om ziek worden te vermijden.

Bruisballen
Bruisballen ruiken heerlijk en geeft je door de lekkere geur meer rust. Misschien geloven jullie dat niet maar, een lekkere geur kan je lichaam echt wel waarderen. De bruisballen op de foto komen van de Action, voor €2,99 heb je 4 bruisballen. Deze ruiken heerlijk naar vanille, en gaan redelijk snel op. Ik vind dat persoonlijk niet zo erg, omdat ik ook niet eeuwig in bad blijf zitten.

Gebruik jij wel eens bruisballen? En van welk merk?

Twitter.

10 reacties op “Bruisballen

  1. Teddy
    4 maart 2015

    Ah in bad gaan vind ik heerlijk! Dat is echt even een rustmomentje 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Aurelienne
    4 maart 2015

    In bad gaan met bruisballen is echt heerlijk! Fijn artikel.

    Liked by 1 persoon

  3. Jolien Geurts
    4 maart 2015

    Ik ga nauwelijks in bad, aangezien dat meestal veel tijd in beslag neemt. Ik heb het vaak nogal druk en weet van mezelf dat ik zeker een uur kan wegdromen in een heerlijk warm badje. Ik zou dit eigenlijk nog eens moeten overwegen. Bruisballen kunnen inderdaad een handje helpen bij het ontspannen, al heb ik slechts één keer gebruik gemaakt van zulke balletjes.

    Liked by 1 persoon

    • goodtodreamm
      6 maart 2015

      Ik raad je het aan, om lekker een grote bruisbal te kopen en lekker in bad te gaan! Liefs!

      Like

  4. Lies
    4 maart 2015

    We hebben hier thuis nooit een bad gehad, dus ik heb ook eigenlijk nog nooit bruisballen gebruikt. Geuren kunnen inderdaad heel veel voor je doen.

    Liked by 1 persoon

  5. Marleen
    4 maart 2015

    Ik ga ook vaak in bad. Ik vind het heerlijk! En helemaal met bruisballen. Ik koop ze niet vaak maar ik als ik ze koop , koop ik ze bij de Etos. 🙂

    Like

    • goodtodreamm
      4 maart 2015

      Die van etos vind ik zelf niet zo fijn.. me bad blijft glad en vies. Het koekt snel aan de rand.

      Liked by 1 persoon

      • Marleen
        4 maart 2015

        Ja daar heb je wel gelijk in. Maar bij mijn bad lukt het wel makkelijk weg. 🙂

        Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 4 maart 2015 door in Lichaam en getagd als , , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

Populaire berichten & pagina’s

