goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

LÓréal paris elvive.

img_1230

Haaruitval, misschien wel de meest irritante haar probleem ooit. Ik hoor er vaak mensen over en ook, ik heb er wel eens last van.

Mijn haaruitval verhaal.
De haren bleven uit mijn hoofd komen. Het wassen en kammen van mijn haren, vond ik echt een probleem. Het moest natuurlijk wel, maar ik wou het liever niet. Elke keer als ik met me handen door me haren moest, bleven me haren steeds op me handen komen. Ik werd er geirriteerd door en wilde een oplossing. Niemand in mijn omgeving kon vertellen, wat ik nou eigenlijk moest doen.

De oplossing.
Na een tijdje goed zoeken, had ik het wonder middel gevonden.  De shampoo die mijn haaruitval zal verminderen. Ik probeerde het uit, en na een paar weken kreeg ik resultaat te zien. Ik was dolblij en kon met een gerust hart mijn haren weer wassen.

L’Oréal Paris elvive.
Deze shampoo is gemaakt voor kwetsbaar haar en speciaal voor haaruitval. Na een tijdje gebruikt te hebben, ben ik zeer tevreden. Ik gebruik tot nu toe alleen nog de shampoo. In mijn artikel van vorige week, zag je dat ik de conditioner van dit merk heb gekocht. Deze moet ik nog uitproberen, maar ik heb er een goed gevoel over.

Te koop : In de drogisterij.
Prijs :  € 4,09.

Heb jij ook een shampoo die je altijd gebruikt?
Follow my blog with Bloglovinhttp://” target=”_blank”>Bloglovin – Twitter

2 reacties op “LÓréal paris elvive.

  1. Lonneke
    3 maart 2015

    Wat goed dat deze shampoo van L’Oreal werkt voor jouw zeg. Ik ben sowieso een groot fan van het merk L’Oreal.

    Like

  2. Pingback: Primark : Matte Lipstick. | goodtodreamm

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 3 maart 2015 door in Haar en getagd als , , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

Populaire berichten & pagina’s

