goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Blog overzicht februari.

IMG_1996-1
De top 5 best bekeken blog artikelen van februari.Lees je verder?
Als je me volgt, weet je dat ik altijd een outfit of the day artikel maak. Deze zondag komt er geen ootd online, ik hoop dat jullie dat niet zo erg vinden. Vandaag laat ik een overzicht zien van mijn best bekeken artikelen, met dank aan jullie.

Top 5

#1
collage-01
Outfit of the day klik hier. Nummer 1 van de 5 hoeft niet perse gelijk de best bekeken te zijn. Ik heb het op datum uitgekozen. Aan de statistieken te zien zijn de outfit of the day artikelen erg populair.

#2
_MG_7254
Outfit of the day #2 klik hier. Wat een heerlijk zonnetje op de foto. Ik heb zo zin in de lente/zomer.
Ben benieuwd of jullie wel eens outfit of the day artikelen maken, link ons anders even door in de comments.

#3
IMG_1964-wp
Douglas douche mini’s klik hier. Deze douche mini’s zien er zo fris en fruitig uit. Ik vind ze zo lekker ruiken, Heerlijk!

#4
IMG_1975-wp-klaar
De winkel : Flying tiger klik hier. Ik ben altijd nog blij met deze spulletjes, ze zijn allemaal zo handig.

#5
IMG_1989
Aankopen Action klik hier. Dit artikel schreef ik gisteren nog, maar toch is deze ook zeer goed bekeken.

Welk artikel van deze top 5 vinden jullie de leukste? Bij elk artikel staat een link, 1 druk op de link en je bent bij het artikel.

Volg me via – Bloglovin & Twitter.

4 reacties op “Blog overzicht februari.

  1. Jolet
    1 maart 2015

    Wat een leuke artikels!

    Like

  2. Gina
    1 maart 2015

    Die douche mini’s!! ♥

    Like

  3. Lies
    1 maart 2015

    Wat leuk zo’n overzichtje!

    Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 1 maart 2015 door in Overige en getagd als , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

