goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Aankopen Action.

IMG_1989Hé lieve lezers. Van de week kocht ik deze 5 producten en deel ze vandaag met jullie. Lees je verder?


Ik vind het echt fijn om een winkel te komen zoals de Action. Het is overzichtelijk en overal zie je wel iets leuks. Ook dit keer vond ik wat spulletjes, namelijk deze 5 producten. Toevallig valt het allemaal onder de caterogie beauty. De shower gel voor je lichaam, een conditioner voor je haar, een nieuwe pincet voor je wenkbrauwen en 2 zomerse lakjes voor je nagels. Alleen mist de shampoo en de scrub voor je gezicht nog, maar die had ik nog thuis staan.

De showergel
De showergel heb ik nog niet getest, maar de geur is al super lekker. De geur : Apple – lily. Ik heb hier weinig aan toe te voegen, hier zal helaas geen review over komen. Over een showergel is weinig te schrijven.

De conditioner.
De conditioner is wel in een andere taal geschreven, maar ik weet toevallig dat deze conditioner voor haaruitval is. Ik gebruik hiervan de shampoo, en het is een superfijn product. Ik zal binnenkort wel een review schrijven over de shampoo en conditioner van dit merk.

Pincet.
De pincet van Action. Daar is ook weer weinig over te vertellen. Ik gebruik altijd een pincet van Action en hij doet het goed.

Nagellak.
Gister schreef ik toevallig een artikel over Maybelline, De meeste lakjes kwamen van de Action. Klik hier voor dat artikel. Ik ben super enthousiast over de nagellak, en probeerde dus ook deze 2 uit. Het lakje van Maybelline is doorzichtig. Op de foto lijkt hij rozig, maar dat is hij helaas niet. Toch zal ik hem gebruiken, om me nagels een natuurlijke glans te geven. Ik teste ook gelijk de blauwe. De kleur is lekker zomers, en dat heb ik wel nodig. Helaas dekt dit lakje niet gelijk in 1 keer. Maar het is wel een fijne nagellak.

Samenvatting :
Winkel : Action.
Let op : De prijzen van de nagellak verschillen per merk.

Prijzen :
Shower gel 200ml : €1.29.
Conditioner : 200ml : €1.89.
Pincet diverse prints : € 0.68.
Nagellak : 2 x €2.39.

Koop jij ook wel eens bij de Action?
Om niks te missen van mijn artikelen, kan je me volgen op : Bloglovin en Twitter.

3 reacties op “Aankopen Action.

  1. elinebinnerts
    28 februari 2015

    en zo heerlijk goedkoop ook! 🙂

    Like

  2. Pingback: Blog overzicht februari. | goodtodreamm

  3. Bertine
    2 maart 2015

    die blauwe nagellak van rimmel lijkt mij ook wel wat! leuke dingen heb je geshopt!

    Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 28 februari 2015 door in Overige en getagd als , , , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

