goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Maybelline New York.

IMG_1992-1
Wat ben ik toch blij met Maybelline forever strong nagellak. Ik ben echt super enthousiast over deze nagellak. Wil je zien waarom ik zo blij ben met deze nagellak? Lees dan mijn artikel verder.

Maybelline forever strong of ook wel Maybelline super stay 7 days genoemd. Zijn echt mijn favoriete nagellakken op dit moment. Op de afbeelding en qua naam, lijken deze lakken verschillende te zijn. Toch komen ze uit het zelfde schap. Nou.. ze hebben in het zelfde schap gelegen. Veel van deze lakjes, komen van de Action vandaan. Ik rommel altijd wat in de Make-up van Action, en zag opeens dat ze Maybelline verkochten. Precies die ik zo fijn vind. Ik twijfelde niet, en nam ze gelijk mee.
IMG_1996-1
Toevallig komen deze 4 roze wel uit de schap van Maybelline. De doppen zeggen niks over waar ze vandaan komen, de lakjes met witte dop zijn gewoon de nieuwe collectie. De kwastjes van de witte zijn ook al wat beter, dan de kwastjes met zwartje dop. De 2de en 4de zijn allebei de zelfde kleuren. Ik gebruikte deze kleur nooit zo vaak, omdat ik het jammer vond als ik hem nooit meer op kon doen. Aangezien de kleuren soms wel eens verschillen, kocht ik gelijk een nieuwe nadat ik de goede kleur zag. Het zijn dus 3 verschillende kleuren. En de kleuren die je hier ziet, zie je ook precies terug op je nagels. (zo willen we het zien)
IMG_2002-1
Zoals je misschien wel had gezien, is roze echt mijn kleur. Maar de vier kleuren hierboven, mochten echter niet ontbreken in mijn verzameling. Ook deze kleuren die je hier ziet, zien er zo precies uit op je nagels. Op de eerste foto van links naar rechts, zijn nummer : 1, 4, 6, 8, en 11 van de Action. De rest komt van de Kruidvat. Van de Action koste ze allemaal : €1,79 per stuk.
En van de Kruidvat koste ze : Ongeveer €9.00 per stuk. Ik koop ze alleen bij de Kruidvat als deze in de actie zijn. Maybelline new york blijft lang mooi en is superfijn. Welke nagellak vind jij fijn?

Niks meer missen van mijn artikelen? volg me op :
TWITTER , BLOGLOVIN , WORDPRESS.

6 reacties op “Maybelline New York.

  1. shoppingsarah
    27 februari 2015

    Ik vind deze lijn van Maybeline ook super fijn, de nagellak blijft erg lang zitten en dekt ook goed en egaal. Mooie kleuren heb je!

    Like

  2. suadtjee
    27 februari 2015

    Mooi

    Like

  3. kim
    27 februari 2015

    Mooie kleuren, vooral die paartinten 🙂

    Like

  4. Pingback: Review Action. | goodtodreamm

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 27 februari 2015 door in Nagels en getagd als , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

