goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Review : Primark mascara.

review-mascara-primark

Hi lieve volgers. Ik wil jullie graag laten zien wat ik vind van deze mascara. Het is een mooie prijs en een leuke verpakking maar doet de mascara wat hij zegt.
Daar kwam ik natuurlijk achter toen ik hem ging testen. Ik ging het met volle overtuiging proberen. Smeerde hem op me wimpers, liet hem even drogen en bekeek daarna het resultaat. Na een paar x het borsteltje heen en weer gehaald te hebben. Zag ik eigenlijk weinig verschil met het oog zonder mascara. Het was niet wat ik gewend was.

Mascara van Primark is natuurlijk niet de mascara van Maybelline  Dat had ik al in me hoofd. Maar serieus is dit de mascara die wonderen moet verrichten. Volume boost? Waar? Nergens dus.

Hoeveel voordelen? Maar twee. De Voordelen zijn :
– Mascara kunnen halen waar je ook kleren kan shoppen. Gelijk alles in 1.
– De prijs is natuurlijk ideaal voor de portemonnee.

Hoeveel nadelen? Dit zijn er 3 :
– Maakt geen volume. Wat ze wel willen beloven op de mascara.
– Smeert maar een klein laagje.
– Hoeveel mascara je er ook op doet, het word niet dikker.

Winkel : Primark
Prijs : 1,50.

Volg me op bloglovin en twitter

10 reacties op “Review : Primark mascara.

  1. Jolien Geurts
    26 februari 2015

    Wat jammer dat deze mascara zijn werk niet doet. Oké, voor €1,50 kan je geen mirakel verwachten, maar dan mogen ze niet zeggen dat dit product extra volume geeft als dat niet het geval is. De huls is wel prachtig, wow!

    Liked by 1 persoon

  2. Marleen
    26 februari 2015

    Jammer dat hij het niet zo goed doet, wel een goede review!
    Liefs

    Liked by 1 persoon

  3. fleeurk
    26 februari 2015

    Misschien is het een idee om het effect te laten zien op je wimpers? Dan hebben we er een beter beeld bij ! 😀

    Like

  4. Nathalie
    26 februari 2015

    ik weet wel dat ik deze nu niet meer zal gaan kopen! thanks voor de fijne review.

    Like

  5. shoppingsarah
    27 februari 2015

    Wat jammer dat de mascara tegenvalt. Goede review, deze gaat dan ook niet in mijn mandje wanneer ik weer naar de Primark ga.

    Like

  6. Ik wist eigenlijk niet eens dat de Primark mascara had.. Maar goed, niet kopen dus. Bedankt voor de review!

    Like

  7. A Big Cup Of Me
    2 maart 2015

    Jammer! Van mascara’s van de Primark kun je ook niet veel verwachten. Je hebt een fijne review geschreven!

    Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 26 februari 2015 door in Makeup en getagd als , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

