goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

L’Oréal Paris elvive total repair haarmasker.

img_1572-wp-klaar
L’Oréal Paris elvive total repair haarmasker.

1. Het product.

Dit product is voor haarverzorging. Een masker wat je in je haar doet na het wassen.
Het is anders dan een conditioner. De shampoo maakt je haar schoon. De conditioner maakt je haar soepel, en het masker verzorgd je haar helemaal vanaf de wortel tot de punten.

2. Wat doet het? ‘Wat beloofd het’
Deze masker verzorgt je gespleten haar punten stap voor stap. Je zal hier dus ook weinig van merken, zeker als je weinig last heb van dode punten. Als je geen dode punten hebt. Wil ik jullie toch mee geven om dit product te gebruiken. Het herstelt je haar niet alleen, maar laat het ook voorkomen dat je haar breekt.

Het beloofd
: volledig herstel van de 5 tekenen van beschadigd haar.
1. Herstelde structuur. 2. Veerkracht 3. Vitaliteit 4. Zijdezacht gevoel 5. Gezonde glans.
Nummer 4 heb ik zeker al ervaren. Heerlijk!!

3. Wat is mijn mening over dit product?
Ik vind het ten eerste een fijne grote pot, waar je zeker lang mee kan doen. 300ML
Hij had ook een aardig prijsje dus het product zelf mag zeker wel zijn werk doen.
Het ruikt lekker en smeert ook goed in je haar. Ik was bang dat mijn haar ook sneller vet zou worden, omdat ik uit ervaring met andere maskers dat wel heb gehad. Maar bij deze masker is dat totaal niet. Ik vind dat het product zijn werk doet, en het laat mijn haar niet verzwaren of vet worden. Top product!!

img_1566--wp-klaar

4. Waar is het verkrijgbaar?
Bij elke drogisterij die L’Oréal Paris Elvive verkoopt.
Ik heb ze tenminste altijd zien staan.

5. Wat is de prijs van dit product?
De prijs die ik weet, was ongeveer €7,50.
Ik kocht hem met 50% korting dus werd die al een stuk goedkoper.

Ik hoop dat jullie dit een fijne review vinden. Laat me weten wat je ervan vond.

Volg me op bloglovin en Facebook voor de laatste nieuwtjes op de blog.

Eén reactie op “L’Oréal Paris elvive total repair haarmasker.

  1. geenhippie
    5 juli 2015

    Klinkt als een goed masker! Misschien dat je ‘m goedkoper kan vinden bij de op=op winkel 🙂

    Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 25 februari 2015 door in Haar en getagd als , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

