goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Outfit of the day. #2

_MG_7254
Het is weer zondag en tijd voor een outfit of the day.
Zondag plaatste ik mijn eerste outfit of the day, klik hier om hem te bekijken. Aan mijn blog te zien, konden veel van jullie het waarderen. Ik had de smaak te pakken, en wilde direct outfit of the day #2 maken. Ik besloot nog even te wachten, en alles in het weekend te maken. Vandaar dat dit artikel ook pas een zondag online komt. In het weekend heb ik alle tijd, voor een goede foto en artikel neer te zetten.
_MG_7283
Terug naar de outfit, _MG_7271
Een vest en sieraden maken je basic outfit helemaal compleet, en kon deze vest echt niet laten hangen. Deze vest is lekker zacht, en ook nog eens superleuk. Verder is de outfit helemaal basic. Maar ik vind het toch leuk om het met jullie te delen.

Samenvatting : 
Vest : Primark ongeveer : € 15,00.
Shirt : Primark : € 3,00.
Broek :  Coolcat : €39,95.
Schoenen : VanHaren : €29,95.
Ketting : €4.00. (Winkeltje in Amsterdam)
Tas : Zwarte markt in Beverwijk. €39,95.

Hopelijk vinden jullie mijn outfit van de dag leuk. Geef je mening in de comments.
Meer outfits of the day? Volg mijn blog via email of volg me op bloglovin♥.

9 reacties op “Outfit of the day. #2

  1. Marleen
    22 februari 2015

    Leuke outfit! 🙂

    Like

  2. mintgroen1
    22 februari 2015

    Die schoenen 😮 waw!

    Liked by 1 persoon

  3. Tineke
    23 februari 2015

    Hele toffe outfit, je vest is erg mooi! Wat heb je een leuke blog, hopelijk breng je ook eens een bezoekje aan die van mij!
    Liefs

    Liked by 1 persoon

  4. elma
    27 februari 2015

    Leuke outfit, echt een gaaf vest!

    Like

  5. Pingback: Blog overzicht februari. | goodtodreamm

  6. Pingback: Primark : Matte Lipstick. | goodtodreamm

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 22 februari 2015 door in OOTD en getagd als , , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

