goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Make up opbergboxjes

img_1455 wp
Ik kocht er 1 en opeens had ik er 3. De make-up opberg boxjes van Big Bazar, bleken wel heel erg handig.

Deze leuke doosjes, staan bij de make-up afdeling van Big Bazar. Ze hebben ook andere soorten, zoals wit. Toen ik de zwarte kocht, wilde ik het ook bij deze zwarte houden. Dus heb ik helaas geen afbeelding van de witte. Had op internet gezocht, maar kon ze echt nergens vinden.

Mijn 3 make-up opberg boxjes zijn verdeeld in :
1. Oogschaduw en eyeliners.
2. Nagellak en vijlen.
3. Mascara en foundation.

De rest van de make-up die er niet meer in past, zet ik er naast. Ik laat de bakjes ook altijd open, zodat ik nooit vergeet wat ik er in heb zitten. En natuurlijk, soms heb je wel eens een miskoop. Maar daar heb ik ook een oplossing voor, een soort van toilettasje die ik dan onder mijn make-up tafel op een plank zet. Zo heb ik altijd een opgeruimde tafel, maar wel alles binnen hand bereik.

Heb je deze make-up opberg boxjes of wil je ze gaan kopen?. En geen idee hoe je ze moet indelen, omdat je altijd het onderste moet hebben?. Ik weet er alles van, hier had ik namelijk ook last van.

Tip:
Bekijk eerst goed wat je het meest gebruikt, leg deze spullen apart. Je komt gelijk spullen tegen de je zelden tot nooit gebruikt. Zet deze onderin. Waarom zou je het nu opeens wel nodig moeten hebben? plaats daarna de spullen die je apart heb gehouden er bovenop. En klaar. Je tafel is opgeruimd en blijft opgeruimd. Je kan je dagelijkse make-up zo pakken. en je spullen die je niet gebruikt blijven onder in het bakje.

Heb jij nog een tip? Deel ze met de lezers.
Follow me on bloglovin

2 reacties op “Make up opbergboxjes

  1. Marleen
    21 februari 2015

    Handige opbergdoosjes! 🙂

    Like

  2. Pingback: body sprays : Therme / Essence. | goodtodreamm

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 21 februari 2015 door in Budget tip en getagd als , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

