goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Review : Freeman gezichtsmasker

freeman-blog-2
Beauty. Beauty. Beauty.


We houden allemaal van het woord verzorging. Haarverzorging, gezichtsverzorging, handverzorging, nagelverzorging, voetverzorging en huidverzorging. Een vrouw verwend zichzelf meestal met 1 of meerdere van deze verzorgingen.
Vandaag wil ik het met jullie over gezichtsverzorging hebben. Een masker zie ik vaak voorbij komen, en wilde natuurlijk niet achterblijven. Daarom testen ik een masker. Je hebt verschillende maskers. Maskers in een potje, zakje, of tube. Ik laat jullie graag zien wat ik van de Freeman masker (tube) vind.

  1. Het product.
    Gezichtsverzorging: Masker van Freeman.
    Een handige tube met 150 ML. Is geschikt voor alle huidtypes.
    Met granaatappel en andere anti-oxidanten.
  2. Wat doet het? ‘Wat beloofd het?’
    Verwijderd op milde wijze vuil en overtollig vet van je huid. Het gezichtsmasker herstelt en zorgt voor een schonere huid.
    freeman-blog-1
  3. Wat is mijn mening over dit product?
    De tubes van Freeman zijn handig en makkelijk te gebruiken. Met een normale dop heb je hem snel open en dicht. ( Met zakjes moet je maar hopen dat je een schaar kan vinden. ) Het is eerst vloeibaar zodat je het makkelijk kan uitsmeren. Dit vind ik nog steeds niet zo fijn. Het vloeibare is vrij dik en smeert vrij stroef. Eenmaal op je gezicht moet je hem even goed in laten trekken. Op de tijd letten hoeft niet echt. Wanneer je de masker voelt trekken en droog aan voelt, kan je hem gemakkelijk eraf halen. Let op: Tijdens het insmeren moet je echt uitkijken voor je ogen en wenkbrauwen. Je kan namelijk het masker eraf trekken. Wil je het masker er niet aftrekken? Met water kan dit ook gewoon. Dan word het weer vloeibaar. Na deze behandeling voelt mijn huid zacht. Ik vind het een fijne masker.
  4. Waar is het verkrijgbaar?
    Ik heb deze masker van de Kruidvat.
  5. Wat is de prijs van dit product?
    De prijs is €4,99 voor een tube van 150ML. Ik kocht dit artikel toen die in de actie was, voor €2,49. Heb jij een favoriete merk voor maskers? Laat een berichtje achter. Ik ben zeer benieuwd welke ik eventueel nog meer kan uitproberen.Liefs.

    Follow me on : Bloglovin ♥

3 reacties op “Review : Freeman gezichtsmasker

  1. Marleen
    20 februari 2015

    Lijkt me een heerlijk masker!

    Like

  2. Northflix
    20 februari 2015

    Klinkt goed! Ik heb net een andere gekocht voor iets van €1,75 bij de Prijsmepper. Jeej!

    Like

  3. Jolien Geurts
    21 februari 2015

    Deze maskers zijn echt geweldig! Ik heb het ‘Dead Sea Minerals’ masker gekocht en ben er erg tevreden over. Je mag het product echter niet te lang laten zitten, want dan krijg je (in mijn geval toch) droge velletjes op je gelaat.

    Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 20 februari 2015 door in Gezicht en getagd als , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

