goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Kruidvat Nail Whitener

wp nagels donderdag
Kruidvat Nail Whitener.

Goed uitziende handen begint bij de nagels.
Waarneer je nagels er onverzorgd uitzien, is dat niet echt fijn. Door veel nagellak te gebruiken kunnen je nagels gaan verkleuren, meestal in een vieze gele kleur. Dat wil je toch niet? Om elke week 1 dag te besteden aan je nagels doet al veel goeds. Ik probeer zelf elke dag aandacht te besteden aan me nagels, en anders om de dag. Er bestaan ook nagel badjes. Wat je nodig hebt is : Lauw water, olie of zeep, een handdoek, en 10minuten van je tijd. Als je nagellak eraf haalt, doe dit dan niet met nagellak remover waar aceton in zit. Aceton is een grote fout, hierdoor drogen je nagels van uit. Is je nagellak zo sterk, dat je het niet zonder aceton eraf kan halen? Gebruik na het weghalen van nagellak, gelijk een olie. Olie is erg vet. De beste manier is om voor het slapen, de olie op je nagels te doen.
wp nagels donderdag 2
Ik heb geen gele nagels maar wilde ze een natuurlijke kleur geven. Deze lak geeft je een mooie verzorgde glans op je nagels. De verpakking ziet er leuk uit, en op de achterkant leggen ze goed uit wat het met je nagels doet. Deze verpakking / flesje kon ik niet in de winkel laten liggen. Het maakte me heel nieuwsgierig.
wp nagels donderdag 3
Zoals je hier ziet, is het duidelijk verwoord wat deze lak doet. Het frist je natuurlijke nagelkleur op. En met UV-filter, om verkleuring van de nagels door UV-straling te voorkomen. De Kruidvat Nail Whitener doet precies wat hij zegt, na enkele minuten zie je direct resultaat. (bij mij dan). Helaas kan je het niet goed fotograferen, de kleur zal niet goed te zien zijn op de foto. Mijn excuus! De lak is te koop bij Kruidvat en is €2.99. Ik vind het waar voor je geld. Het lakje bevat 10ML en je heb maar 1 laagje nodig. Je doet er lang mee en geeft je supermooie nagels.

Heb jij hem al gebruikt? Welk product gebruik jij het liefst om je nagels te verzorgen?

Follow me on Bloglovin

3 reacties op “Kruidvat Nail Whitener

  1. Ellemieke
    19 februari 2015

    Oehh, bedankt voor de tip! Mijn nagels zijn echt slecht, ze breken snel af enzo…

    Like

    • goodtodreamm
      19 februari 2015

      De andere producten die bij de schap zijn zijn ook heel erg goed. Moet je maar even kijken. Iiefs

      Like

  2. saarenzo
    19 februari 2015

    Klinkt goed! Die ga ik ook maar eens een keer halen.

    Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 19 februari 2015 door in Nagels en getagd als , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

