goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Rituals : Gezichtsverzorging

IMG_1954-wp-goede
Rituals : Gezichtsverzorging.
Deze verzorging kan je dagelijks gebruiken, en is lekker om je dag mee te beginnen
Het merk Rituals kennen jullie vast wel. Zelf moest ik er nog achter komen, of dit product wel geschikt was voor mijn huid. Ik kreeg een Rituals pakket cadeau, en toen heb ik Rituals echt een keer uitgeprobeerd. Steeds vaker gebruik ik nu gezichtsverzorging. Het helpt prima en voel me er goed bij.

IMG_1956--wp-goede

Rituals reinigingsmelk.
Deze reinigingsmelk bevat Lotusbloem en Moringa extract. Reinigt en heeft verzorgende eigenschappen. Voor een schone huid die comfortabel aan voelt. Als je melk en tonic gebruikt, is het verstandig om eerst de reinigingsmelk te gebruiken. De reinigingsmelk zorgt ervoor dat het eerste laagje viezigheid van je gezicht verwijderd.

IMG_1955---wp-goede
De gezichtstonic.
De gezichtstonic bevat kalmerende botanische extracten. Ultra milde formule, zonder alcohol. Alle producten zonder alcohol, zijn heel goed voor een gevoelige huid. Nadat je de reinigingsmelk heb gebruikt, kan je tonic gebruiken. Je moet tonic zien als een afsluiting, van je dagelijkse reiniging van je huid. Deze producten gaan lang mee, en zijn makkelijk te gebruiken.
Ik ben blij met deze producten, en zal deze producten blijven gebruiken.

Informatie :
Winkel : Rituals of waar ze Rituals verkopen.
Prijs : € 10,50 per stuk.
Huid type : Alle.
Mijn huid is zeer gevoelig, kan ik deze producten ook gebruiken? Ja in deze producten zit geen alcohol, dus goed voor alle huid type.

Follow me on bloglovin

10 reacties op “Rituals : Gezichtsverzorging

  1. mintgroen1
    18 februari 2015

    Ik heb ook redelijk wat van Rituals, ik vind het echt super! En de winkels zelf zijn ook super gezellig en leuk om rond te lopen 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. shoppingsarah
    18 februari 2015

    Wat een fijne producten! Ik ben nog niet bekend met de gezichtverzorgingsproducten, ik vind wel de lichaamsproducten heerlijk. Ben er erg benieuwd na

    Liked by 1 persoon

  3. Aurelienne
    18 februari 2015

    Die tonic lijkt mij heel fijn! Ik gebruik de producten van Rituals soms voor mijn lichaam, maar een gelaatsproduct heb ik nog niet geprobeerd.

    Like

  4. Kirsty
    18 februari 2015

    Wat fijn dat er geen alcohol in de producten zit! Dit klinkt wel heel goed!

    Like

  5. Sherry
    18 februari 2015

    Rituals heeft altijd leuke producten!!!
    Toevallig schreef ik ook een artikel over een rituals product.
    xxx
    http://www.vbnow.nl

    Like

  6. Simplynspecial
    19 februari 2015

    Ziet eruit als hele fijne producten!

    Like

  7. Lydia
    19 februari 2015

    Hee dit is helemaal nieuw voor mij! Zelf koop ik vaak de douchegels van rituals, maar eigenlijk loop ik dan heel gericht de winkel in en kijk ik verder niet naar de andere producten. Als ik weer eens in een shop ben ga ik hier zeker naar kijken.

    Like

  8. Pingback: Rituals : Intense Moisturising Mask. | goodtodreamm

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 18 februari 2015 door in Gezicht en getagd als , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

