goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Mijn 2 favoriete luchtjes.

IMG_1922--wp
Mijn 2 favoriete luchtjes. Het leek me leuk om te laten zien welke luchtjes ik heel lekker vind.

Beyonce Heat.

Beyonce Heat zie je links op mijn foto. Het luchtje is zoet en heerlijk voor de lente en zomer. Natuurlijk is het luchtje altijd wel lekker, maar soms vind ik een luchtje lekkerder in de zomer dan in de winter. Ik kan jullie helaas niet laten ruiken hoe die ruikt. Maar hou je van zoet, dan zit je bij de Beyonce Heat wel goed. Dit luchtje is bij de drogist te verkrijgen voor ongeveer €29.95. Het luchtje heeft per ML een verschillende prijs. Waarneer ik dit artikel online zet is deze bij Douglas in de sale. ( wel online ).

Bruno Banani Dangerous Woman.
Bruno Banani zie je rechts op de foto. Dit luchtje is een zoet, maar heel zacht luchtje. Zoals jullie misschien gelijk al merken, hou ik van zoete luchtjes. De Beyonce heat is iets sterker. Bruno Banani vind ik door het jaar heen lekker. De Bruno Banani is in een kleine ML €18,55, ook te verkrijgen in de drogist. Dit luchtje is nu ook in de sale bij Douglas ( online ).

Hebben jullie 1 van deze luchtjes? Of heb je ook een luchtje die zoet ruikt? Laat me weten wat jou favoriete luchtje is.

Liefs.
Follow me on Bloglovin

2 reacties op “Mijn 2 favoriete luchtjes.

  1. shoppingsarah
    17 februari 2015

    Het lijken me lekkere geuren, heb ze beide nog niet geroken, ga ik snel doen! Ben vooral heel benieuwd naar die van Bruno Banani.

    Liked by 1 persoon

    • goodtodreamm
      17 februari 2015

      De Bruno Banani is heel zacht. Die vind ik ook iets lekkerder dan beyonce, terwijl beyonce ook wel wat heeft.

      Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 17 februari 2015 door in Luchtjes en getagd als , , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

