goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Lauren Conrad Beauty.

lauren1-wppp
Hi lieve volgers en lezers. Een tijdje terug heb ik het boek Beauty van Lauren Conrad gekocht, nadat ik er veel leuke en positieve reviews over heb gelezen.

Toen ik hem in de boekenwinkel zag,kon ik hem niet laten liggen. Het is een boek met veel tips en tricks. Een leerzame boek onder de beauty meiden. Sinds ik het boek in huis heb, heb ik hem bijna elke dag gelezen. Het boek is makkelijk te lezen en heeft mooie plaatjes. Tijdens het lezen heb ik veel geleerd. Ze schrijft duidelijke teksten en laat je verdiepen in haar leven.
Ik kende Lauren Conrad al van haar serie op MTV. Ik zag haar mode leven al op tv en dat ik dit nog een keer mocht beleven was superleuk.

lauren2
Ze heeft een positieve uitstraling en dat zie je terug in het boek. De tips zijn superhandig, maar die ga ik natuurlijk niet met jullie delen. Het kopen van het boek Lauren Conrad Beauty is zeker aan te raden, deze moet je in je boekenkast hebben.
lauren3Zo ziet het boek er vanaf de voorkant uit. Hij kost €17.95 en is in het Nederlands en Engels te krijgen. Hebben jullie dit boek al gelezen? Laat weten wat jij ervan vond.

Bloglovin

3 reacties op “Lauren Conrad Beauty.

  1. Northflix
    16 februari 2015

    Je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt, want Lauren vind ik altijd ontzettend stijlvol!

    Like

  2. fleeurk
    17 februari 2015

    Superleuk, ik heb ‘m ook! Heb al veel tips die er in staan gebruikt! X

    Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 16 februari 2015 door in Boeken en getagd als , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

