goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Outfit of the day.

collage-01
Dit is mijn outfit van vandaag. Nieuwsgierig waar mijn outfit vandaan komt? Neem gauw een kijkje.

Outfit of the day.
Vandaag wilde ik jullie eens laten zien, wat ik dit weekend (vandaag) draag. Het weekend is bijna voorbij, maar dit artikel mag daardoor niet wegblijven. Ik maakte gister spontaan de foto’s en wilde graag deze outfit direct laten zien. Ik zal hem vandaag met jullie delen. Hopelijk vinden jullie mijn outfit ook leuk en blijven jullie nog even door lezen.

_MG_7092-1
Ik hou zelf van comfortabele kleding. Wat niet goed zit, draag ik ook niet. Zonde als ik iets heb gekocht wat toch niet helemaal lekker zit, dan ligt het alleen maar in me kast. Vaak ruim ik mijn kast op en geef ik de kleding weg die ik nooit meer draag. Maar even terug naar mijn outfit van de dag.  Het leren jasje en het hesje is apart. Ik draag het hesje als een vest over mijn jas. De broek is een normale jeans en mijn schoenen zijn normale gympen met een leuke slangen print.
_MG_7206-1
Samenvatting : 
Leren jasje : Zara € 39,95.
Hesje : New Yorker € 19,95.  ( Ik weet niet echt hoe het heet, weet jij het? Laat het me weten.)
Broek :  H&M € 9,95.
Schoenen : Axi schoen € 29.95

Hopelijk vinden jullie mijn outfit van de dag leuk. Geef je mening in de comments.
Wil je je eigen blog promoten? Stuur je link in de comments.

X
Follow me on Bloglovin

5 reacties op “Outfit of the day.

  1. saarenzo
    15 februari 2015

    Het is niet echt mijn smaak, maar leuke outfit. Het staat je goed 🙂

    Like

  2. Bertine
    15 februari 2015

    wat een leuke outfit, ik vind vooral je sneakers heel gaaf!

    Like

  3. Pingback: Blog overzicht februari. | goodtodreamm

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 15 februari 2015 door in OOTD en getagd als , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

