goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Budgettip : Opberg poef

IMG_1919--voor-wp

Opberg poef

Afgelopen week heb ik de perfecte opberg manier gevonden, voor bij mij in me kamer. Kleine spulletjes in schoenen dozen gepropt en nog steeds heel veel spullen die geen plekje hadden. Elke doos weer uit moeten kammen voor dat ene snoertje, dat nodig was voor de tv of om iets op te laden. Had je laatst alles zo mooi in dozen gedaan, is het alweer een zooitje. Ja precies dat is wat ik herken. Ik was het zat om 10 verschillende dozen te hebben en te moeten uitzoeken. Natuurlijk was doos nummer 10 altijd waar het inzat. ‘ Gedachte : welke oplossing kon ik hier voor vinden. ‘

IMG_1911---voor-wp

De opberg poef.
Ik had de oplossing gevonden, om veel van mijn losse spullen in een poef te doen. Het klonk zo makkelijk om een poef te vinden, maar het was makkelijker gedacht dan te hebben. Nu we toch een beetje leven in de tijd, dat we op ons geld zijn gaan letten. Kan ik jullie denk ik wel helpen, voor de troep in jullie kamer. De opberg poef die jullie op mijn foto’s zien, heb ik bij Dirk van den Broek gekocht. Heel toevallig kwam die in de schappen, toen ik er eentje zocht. Tenminste nog een beetje geluk. *bloos*

IMG_1914--voor-wp

Ze hebben verschillende afbeeldingen maar vond deze wel heel erg leuk. Nu heb ik ook gelijk een oplossing voor mijn broeken. Die hingen namelijk altijd over mijn stoel heen. Op de foto lijkt de poef best klein, maar hij is middelmatig tot vrij groot.

Winkel : Dirk van den Broek.
Prijs : € 13.99

Follow me on bloglovin

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 14 februari 2015 door in Budget tip en getagd als , , , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

