goodtodreamm

Alles voor inspiratie en beauty

Andrélon intensieve nachtconditioner.

IMG_0121-wp

Andrélon intensieve nachtconditioner.
Je haar een extra boost geven? Dan is dit product goed voor jou haar.

Mijn haar.
Zelf zal ik mijn haar verwoorden als futloos. Nooit zit me haar zoals ik dat wil. Ik gebruikte ook niks voor in me haar, omdat ik het idee had dat het gelijk vet en zwaar werd. Verschillende producten steeds opnieuw proberen, in de hoop dat ik het product vond wat goed was voor me haar. Verven deed ik wel eens, maar gel en haarlak liet ik altijd in de schappen staan.
Stijlen en krullen is slecht voor je haar dus dat laat ik ook liggen. Mijn haar kan nu alleen nog beschadigen door de buiten lucht, en het borstelen met klitten.

Het product dat me helpt om me haar te beschermen.
De Andrélon intensieve nachtconditioner.
Dit moest het product zijn dat mijn haar zal beschermen. En het werkte perfect voor mijn toen nog beschadigde haar.

hoe werkt het?
Een conditioner die je s’avonds opdoet, voor je gaat slapen. Laat het nog even intrekken, en je kan heerlijk gaan slapen. Belangrijke tip : Uitwassen. Je haar voelt zacht en droog aan na heel de nacht. Maar je moet echt je haar wassen.
Mag ik mijn haar met shampoo wassen of moet ik het alleen uitspoelen? Je haar moet je gewoon wassen zoals je altijd doet, er is geen extra product bij nodig.

IMG_0118-wp

Te koop : In de drogisterij bij jou in de buurt.
Prijs : Dat durf ik niet meer te zeggen, het is iedergeval waard voor je geld.
Hoevaak moet ik het gebruiken : Ik gebruik het eens in de zoveel tijd. (1 x in de maand zal genoeg zijn)

Ik ben er zeer tevreden mee, ben jij al overtuigd van deze nachtconditioner?
Geef jouw mening over dit product hieronder.

Follow me on Bloglovin ♥

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 12 februari 2015 door in Haar en getagd als , , .

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 20 andere volgers

Follow goodtodreamm on WordPress.com

Instagram

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je afbeeldingen vanuit Instagram. Over enkele minuten wordt er een nieuwe poging gedaan.

